نصب شوفاژ، پکیج و رادیاتور

نصب شوفاژ، پکیج و رادیاتور | آشنایی با چگونگی نصب کردن شوفاژ دیواری

هر فردی که در نصب شوفاژ، پکیج و رادیاتور خبره باشد می‌داند که پیش از انجام کار لازم است تا مواردی را رعایت کند تا در آینده با مشکلاتی رو به رو نشود. این موارد عبارتند از:

  • اطمینان پیدا کردن از این که دیوار مورد نظر تحمل وزن پکیج را خواهد داشت یکی از نکات مربوط به نصب شوفاژ، پکیچ و رادیاتور است. اگر دیوار استحکام لازم را نداشته باشد می توان از تخته چند لایه یا روش های دیگر جایگاه نصب پکیج را تقویت کرد.
  • در صورتی که سختی آب بین ۱۵۰ الی ۲۵۰ است توصیه می شود از سخت گیری آب استفاده شود اگر سختی آب بیش از ۲۵۰ است حتما باید سخت گیری صورت پذیرد.
  • لازم است لوله کشی مدار شوفاژ و آب گرم مصرفی طبق موازین مهندسی تاسیسات کامل شود.
  • بهتر است از پریز برق مناسبی استفاده شود هم چنین سیم اتصال به زمین آن نیز به زمین متصل گردد.
  • از باز بودن کانال دودکش اطمینان حاصل کنید.
نصب شوفاژ، پکیج و رادیاتور

نصب شوفاژ، پکیج و رادیاتور

برای نصب شوفاژ، پکیج و رادیاتور خود می توانید به پرسنل شرکت گونیا اعتماد کرده و برای خدمات فنی هم چنین خدمات خرده کاری در اصفهان از کادر مجرب این شرکت کمک بگیرید فعالیت های این شرکت محدود به شهر اصفهان است اما پیش می آید تا در خارج از شهر اصفهان نیز فعالیت کنند. این شرکت از سامانه خدماتی کاملی بهره‌مند است تا یک پک جامع که شامل برق‌کار، لوله کش و نصاب است برای ارائه خدمات در مکان مورد نظر خدمات مخصوص را ارائه دهند.

از این رو می توانید از خدمات کامل این شرکت بهره ببرید و در رابطه با صفر تا صد برق کشی ساختمان و لوله کشی مطالبی را مطالعه کنید.

چگونه می توان شوفاژ دیواری را نصب کرد؟

در ابتدا باید کابل برق اصلی که به شکل سه رشته هست این سه رشته یکی فاز، یکی نول و دیگری سیم اتصال به زمین است که همراه با دستگاه بوده و به دو شاخه ارت دار متصل هست. می بایست این دوشاخه را به پریز مناسب وصل کنید سپس مدار آب گرم مصرفی و هم چنین آب سرد ورودی به دستگاه را باز کنید.

در این مرحله با باز نمودن شیر آب گرم مصرفی هواگیری را انجام دهید. برای پرکردن مدار شوفاژ کافی است شیر پرکن دستگاه را باز کنید و در صورتی که عقربه مانومتر از ۱.۵ بار بالاتر رفت، شیر را ببندید. پس از انجام هواگیری  تمام رادیاتورها و باز نمودن شیر اتوماتیک هواگیری در صورتی که فشار از ۱.۵ بار پایین‌تر رفت سپس مجددا با باز نمودن شیر پرکن نسبت به تنظیم فشار اقدام کنید.

برای انجام گاز رسانی ابتدا شیر دستی گاز را باز نمایید و از نشت نشدن گاز در تمام مسیر مطمئن شوید. سپس اقدام به راه اندازی دستگاه کنید و شیر دستی اصلی گاز را باز کرده و کلید اصلی برق را متصل کنید. در آخر بازبینی نمایید تا فشار آب در مدار گرمایش کافی باشد.

اگر شیرهای ورودی و خروجی مدار گرمایش باز باشد و رادیاتورها هواگیری شده هم چنین روی مانومتر فشاری بین ۰.۷ الی ۱.۵ بار را ببینیم می توانیم با چرخاندن ترموستات شوفاژ مدار گرمایش را روی درجه ی مناسب بگذارید. در صورتی که واحد مسکونی به ترموستات اطاقی تجهیز شده باشد آن را روی دمای دلخواه تنظیم کنید.

نصب شوفاژ، پکیج و رادیاتور

برای نصب پکیج، شوفاژ و رادیاتور می توانید به پرسنل مجرب و کارآزموده شرکت گونیا اعتماد کرده و از آن ها بخواهید کار لوله کشی، برق کاری و سایر خدمات فنی را برای شما با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *