تعمیر کولر آبی در اصفهان

تعمیر کولر آبی در اصفهان با بهترین خدمات و بهترین کیفیت ممکن

تعمیر کولر آبی در اصفهان

به بهترین شکل ممکن و با بهترین خدمت رسانی برای شما عزیزان انجام خواهد شد. کولر آبی به دلایل زیادی ممکن است تخریب شود. برای تعمیر کولر آبی خود باید به مرکز مجهزی مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن کولر شما را تعمیر نماید. گونیا در خدمت شماست. با مجهز ترین کادر و سریع ترین خدمت رسانی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. حالا می خواهیم علل تخریب کولر آبی را خدمت شما بیان کنیم. علت عمده ی تخریب کولر آبی قطعات آن است. باید قطعات را بررسی کرد. با قطعات کولر و علت تخریب ان ها آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

شناور کولر

شناور در کولر آبی وظیفه ی تنظیم آب کف کولر یا تشتک را بر عهده دارد. اگر سطح آب کم باشد باعث می شود که آب به پدها نرسد و کولر خنک نشود و اگر بیش از حد زیاد باشد آب تشتک از زیرآب سرریز می شود. به همین دلیل باید شناوری مناسب برای کولر انتخاب و نصب کنیم. می توانید با کارشناسان تعمیر کوار آبی مجرب گونیا در این زمینه مشورت کنید. هر چه میزان آب تشتک یا کف کولر بیشتر باشد هم‌ پمپاژ آب بهتر انجام می شود هم کولر خنک تر می شود. البته نباید به حدی باشد که آب کولر سر ریز شود.

خدمات فنی مهندسی گونیا

توربین

توربین یا (فن) کولرآبی یکی دیگر از اجزاء بسیار مهم کولر است که اگر توسط شرکت های غیر استاندارد و نامعتبر تولید شده باشد ممکن است آسیب هایی را به کولر وارد کند. زیرا به بالانس بودن آن توجه نمی کنند، باعث ایجاد لرزش کولر، مستهلک شدن آن و ایجاد صدا های نا متعارف برای مصرف کننده می شود. پس ایرادی در قطعات ممکن است موجب تخریب کولر شود که بایستی توسط یک متخصص کاربلد، تعمیر شود.

شفت

شفت نیز مانند توربین اگر بالانس نباشد، باعث ایجاد لرزش و سرو صدا در کولر و همچنین موجب استهلاک کولر می شود، که باید هر چه سریع تر به مرکز تعمیر کولر آبی مراجعه کرد.  

یاتاقان های کولر آبی

یکی از علل تخریب کولر آبی یاتاقان ها می باشد. یاتاقان کولر آبی مخصوصا در کولرهای نویی که تازه خریداری کرده اید، به علت فیت بودن یاتاقانها و شفت، هر ماه باید روغنکاری شوند. برای این کار می توانید با گونیا مجهز ترین مرکز تعمیر کولر آبی در اصفهان تماس بگیرید.

فولی

فولی قطعه ای است که تسمه بر روی آن سوار می شود. فولی ها باید در یک راستا قرار بگیرند و اگر طرز قرار گیری آن ها همراستا نبود، باعث از بین رفتن تسمه ها و بدکارکردن کولر می شوند که باید برای تعمیر و سرویس آن به مرکز تعمیر کولر آبی در اصفهان مراجعه نمایید.  

تسمه ی کولر

تسمه ی کولر آبی باید از یک طرف یک سانت و نیم تا دو سانت خلاصی داشته باشد تا هم به دینام صدمه نزند و هم یاتاقان ها را خراب نکند. چنان چه تسمه ها بد نصب شدند و دچار اشکال شدند و یا اگر تسمه ها پاره شدند باید هر چه سریع تر آن ها را تعمیر کرد. که مرکز تعمیر کولر آبی در اصفهان این کار را برای شما میسر می کند.

تسم کولر آبی

علل دیگر تخریب کولر آبی

سیم کشی نامناسب کلید و پریز کولر آبی البته کولر آبی به دلایل دیگری نیز می تواند تخریب شود. مثل سیم کشی نامناسب. کابل های برق کولر شامل ۴ رشته سیم مفتولی است که هر کدام از این سیم ها به یکی از سوکت های پشت کلید کولر وصل می شود. گاهی اوقات سیم کشی نامناسب آن موجب تخریب کولر آبی می شود که باید با برقکار تماس بگیرید. ولی در حالت کلی از متخصص مجرب در تعمیر کولر آبی بخواهید که ایراد کولر را برطرف کند و در صورتی که تشخیص دهد که مشکل کار نکردن کولر آبی و بد کار کردن آن بر اساس سیم کشی غلط است، در آن صورت می توانید از یک برقکار کمک بگیرید.

پوشال ها

پوشال های نامناسب نیز باعث بد کار کردن و عدم کارکرد درست کولر آبی می شود. باید پوشال ها را طی دوره زمانی خاصی تعویض کنید. ایرادات و مشکلات به وجود آمده در پمپ کولر آبی تخریب و یا سوختن پمپ نیز کار کردن کولر آبی را دچار اختلال می کند. گاهی اوقات باید پمپ تعویض شود و یا عیب یابی شود که مرکز تعمیر کولر آبی در اصفهان این کار را برایتان انجام می دهد. تعویض کلی پمپ ممکن است کمی هزینه بر باشد.  

گونیا ارائه دهنده خدمات تعمیرات در منزل و محل کار

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *